lørdag den 22. december 2012

22. December - filttosset


Filt figurer


For et par uger siden udgav jeg disse filt figurer på  min anden blog, og jeg elsker disse figurer, jeg har valgt at lave figurer af mine ynglings motiver  men du kan selvfølgelig selv vælge. Nederst er der et mønsterark som du bare kan printe ud. 
Filt er et fantastisk materiale som alle kan have det sjovt med. Det hjælper en del hvis du har en god og skarp saks så du kan klippe filtet dobbelt. Der er to snefnug, det ene er lavet af stof og sat sammen med vliesofix. Englen er limet sammen. Jeg drysset har glitter på englen og snefnugene ved først at male med lim, men det er bedst at gøre dette når man har syet figurerne sammen, da lim er meget svært at sy igennem. Ved hjorten har jeg broderet et hjerte i filten, det tager tid, men du kan også vælge at lave et hjerte i filt. Men husk det er kun fantasien der sætter grænser.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar